Ráno jsme se odebrali na snídani a po ní jsme šli na
tramvaj do Gruna, kde jsme měli teoretickou a praktickou část o
hybridních autobusech a všeobecně o hybridních vozech.
Podrobně jsme rozebírali jeden z typů autobusu DVB Mercedes-Benz Citaro
Hybrid, kde jsme nejdříve v teoretické části probrali nebezpečí
elektrického proudu, jaké mohou být následky, jak tomu předejít a první
pomoc při zasáhnutí elektrickým proudem. Když jsme dobrali všechny
zásady a německé normy ohledně hybridních autobusů, probrali
jsme o kolik jsou složitější než standartní se spalovacími
motory. Dozvěděli jsme se, že jeden hybridní autobus má 7 systému, zatímco
se spalovacím motorem má jen 1 systém (PC). Po předvedení, co vše má navíc
na střeše ohledně baterie, která má výkon jako mob. telefon
jen je několikanásobně větší, a po sestavení zpět jsme s Torstenem a
našim dnešním mistrem panem Bürgerem vyjeli z garáží a zahřívali motor
na 90° provozní teploty, zkoušeli čistý elektro výkon. Poté jsme autobus
odvezli do depa, kde čeká na svou linku.
Po skončení
dnešních praxí jsme měli volný čas, kdy jsme někdo šel odpočívat na hotel
a někteří šli objevovat krásy Drážďan. Tomáš + Adam
Žádné komentáře:
Okomentovat